Hoe uw gegevens aanpassen

Open de XENGO-app en druk op het icoontje ‘Voorkeuren’, midden onderaan.

welcome-screen-nl

In het volgende scherm kan u de volgende zaken aanpassen:

Koppelingsinstellingen

  • Naam Handelaar: Deze naam zal op de XENGO verschijnen tijdens het uitvoeren van een transactie, en ook op het e-ticket dat achteraf verstuurd wordt.
  •  
  • Handelslocatie: waar uw winkel of onderneming gevestigd is
  •  
  • UID
  •  
  • Terminal Serienummer: Serienummer van de XENGO (8 laatste cijfers)
  •  
  • E-mailadres: Naar dit adres sturen we de dagtotalen. Het is ook het adres dat zichtbaar is voor uw klanten in het e-ticket. 
  •  
  • Opgelet! Voor een correcte werking van de app moet er een e-mailadres geconfigureerd zijn op de smartphone of tablet.
  •  
  • Handelslogo: Kies hier het logo dat wordt gebruikt op de e-tickets naar uw klanten.
  •  
  •  Klik op "Bewaar" links bovenaan om de instellingen op te slaan.
datachange-nl