Problemen met de installatie
-
Welke Smartphones worden ondersteund voor de XENGO
De volgende minimumvereisten dienen in acht genomen te worden voor de smartphone of de tablet:
iOS toestel (Apple)- Een iPhone/iPad/iPod Touch met iOS 6.0 of hoger met Bluetooth
- Een operationele netwerkverbinding (via dataconnectie of via Wi-Fi)
- Toegang tot de Apple App Store
Android toestel
- Een smartphone of tablet (met Android 2.2 of hoger) met Bluetooth
- Een operationele netwerkverbinding (via dataconnectie of via Wi-Fi)
- Toegang tot de Google Play Store
De XENGO app downloaden lukt nietKijk het volgende na:
- Heeft uw smartphone een netwerkconnectie (data-connectie of wifi)? Test dit door even naar een website (bv google.be) te gaan.
- Heeft u een correcte toegang tot Google pPlay store of iTunes App Store? Test dit door er een andere applicatie te downloaden.
- Hebt u de XENGO installatieprocedure nauwkeurig gevolgd? Start deze, zo nodig, opnieuw op.
Hoe installeer ik een nieuwe versie van de smartphone applicatie?U krijgt automatisch een melding van Android of Apple wanneer een nieuwe versie van de applicatie beschikbaar is. We raden aan om steeds deze updates te installeren. De nieuwste versie laat de app het best functioneren.
Ik heb geen Bluetooth verbinding met de XENGOMaak een nieuwe Bluetooth-verbinding tussen smartphone en de XENGO
- Herstart de smartphone.
- Zoek op uw smartphone de lijst met Bluetooth-gekoppelde apparaten. Verwijder de XENGO uit deze lijst.
- Herstart de XENGO.
Volg de XENGO installatieprocedure opnieuw.
Meerdere smartphones of tablets gebruiken met 1 XENGOHet is perfect mogelijk om meerder smartphones te gebruiken met de XENGO. Men moet er evenwel voor zorgen dat de smartphone de juiste bluetooth connectie heeft opgezet met de XENGO. Om dit te bekomen, dient men bij het wisselen van smartphone of tablet de bestaande bluetooth connectie te verwijderen en een nieuwe connectie op te zetten met het gewenste toestel.
Mijn terminal blijft “ready” weergeven en reageert nietBij de configuratie van de XENGO-app, (zie: Hoe de XENGO-app configureren - Stap 1) dient u de volgende gegevens in te stellen:
- Naam: (De naam van uw handelszaak, verplicht).
De “Naam” kan maximaal 15 karakters bevatten! - Plaats: (De plaats van uw handelszaak, verplicht).
De “Plaats” kan maximaal 15 karakters bevatten! - e-mail: (verplicht).
Aanvraag voor een betalende installatie door een techniekerOpgelet enkel mogelijk in België
Vul dit formulier in. Wij nemen contact met u op.