Vragen over de installatie
-
Welke Smartphones worden ondersteund voor de XENGO
De volgende minimumvereisten dienen in acht genomen te worden voor de smartphone of de tablet:
iOS toestel (Apple)- Een iPhone/iPad/iPod Touch met iOS 6.0 of hoger met Bluetooth
- Een operationele netwerkverbinding (via dataconnectie of via Wi-Fi)
- Toegang tot de Apple App Store
Android toestel
- Een smartphone of tablet (met Android 2.2 of hoger) met Bluetooth
- Een operationele netwerkverbinding (via dataconnectie of via Wi-Fi)
- Toegang tot de Google Play Store
De XENGO app downloaden lukt nietKijk het volgende na:
- • Heeft uw smartphone een netwerkverbinding (data-connectie of wifi)? Test dit door even naar een website (bv. google.nl) te gaan.
- • Heeft u een correcte toegang tot Google Play store of iTunes App Store? Test dit door er een andere app te downloaden.
- Heeft u de XENGO installatieprocedure nauwkeurig gevolgd? Start deze, zo nodig, opnieuw op.
Hoe installeer ik een nieuwe versie van de smartphone applicatie?U krijgt automatisch een melding van Android of Apple wanneer een nieuwe versie van de applicatie beschikbaar is. We raden aan om steeds deze updates te installeren. De nieuwste versie laat de app het best functioneren.
Ik heb geen Bluetooth verbinding met de XENGOMaak een nieuwe Bluetooth-verbinding tussen smartphone en de XENGO
- Herstart de smartphone.
- Zoek op uw smartphone de lijst met Bluetooth-gekoppelde apparaten. Verwijder de XENGO uit deze lijst.
- Herstart de XENGO.
Volg de XENGO installatieprocedure opnieuw.
Meerdere smartphones of tablets gebruiken met één XENGOHet is perfect mogelijk om meerder smartphones te gebruiken met de XENGO. Men moet er evenwel voor zorgen dat de smartphone de juiste bluetooth connectie heeft opgezet met de XENGO.
Mijn terminal blijft “ready” weergeven en reageert nietBij de configuratie van de XENGO-app, (zie: Hoe de XENGO-app configureren - Stap 1) dient u de volgende gegevens in te stellen:
- Naam: (De naam van uw onderneming, verplicht).
De “Naam” kan maximaal 15 karakters bevatten! - Plaats: (De plaats van uw onderneming gevestigd is, verplicht). .
De “Plaats” kan maximaal 15 karakters bevatten! - e-mail: (verplicht).
Mijn XENGO doet het niet meer, wat kan ik doen?Wanneer dit binnen de garantieperiode van een jaar gebeurt wordt de XENGO vervangen, u kunt dit aanvragen door het formulier “terugsturen van uw XENGO” in te vullen en op te sturen. Wanneer de XENGO na de garantieperiode niet meer werkt kan er contact op worden genomen met Worldline om de mogelijkheden te bespreken via de mail sales-netherlands@worldline.com of telefonisch via 088 765 7010.